Seymaseser 36+1 im grip oldum heryerim acıyo 2 gün acile gidip serum aldm ama toparlanamıyorım kusmaya başladım şimdide bi öneriniz varmı lütfen iyi olmak istiyorum çok yoruldum
yesillimonn Seymaseser Çok geçmiş olsun cnm ben bir aydir daha yeni duzeliyroum 3 gunde hastane de yattim antibiyotik alinca duzelebildim zencefil limon kaynat doktor ne diyor peki boğaz enfeksiyonun var mi
yesillimonn Seymaseser Bu arada bende kusmaya başlayınca hastaneye gittim crp çok yükselmişti o yüzden yattim hastane de bence bide tahlil yaptır istersen
Seymaseser yesillimonn teşekkür ederim inşallah iyi olurumda yatış vermezler tahriş olmuş dedi sadece başka bşey demediler dua edin..