Helint birşey olmamıştır kanama olmuyana kadar telaş etme ama bnde 26 haftalık gebeyip geçenlerde egiliyimde bazalsrin altını supuruyum dedim ve bebek kesesi kaburgama sıkışmış inanılmaz bı ağrı vardı sıcak ped uygulayıp bebeği aşağı indirdiler kaburgamdan demem iki hareketlerimize daha çok özen gösterip ani hareketlerden kacinalim