Pemberuya ilk zamanlar minik olanlardan almıştım e bebekte te indirim oluyor. Şimdi ise eczaneden minik serumlardan temin ediyorum onu da buzdolabına koyuyorum 1 ay geçtiğinde atıp yenisini alıyorum. YouTube de çocuk doktoru Osman bey var kullanımı çok güzel anlatıyor.