Tuba2626 aslında onla alakalı mı çok emin değilim.nette okuduğuma göre bu rahatsızlığa sahip olanlar sürekli vajinal enfeksiyon yaşarmış ve ikiskide aci duyarmis..dogumdan beri sürekli yaşıyorum.ilac kullanıyorum geçiyor yine oluyor.onceden çok nadir olurdu.iliski ise beni çok zorluyor her defasında acı ve sonrasında yanma idrara zor çıkma.bana bunlar düşündürdü ama henüz doktora gitmedim