Melekler12 Alisa2023 içini ferahlatmak isterdim canm ama hastaneye gitmen lazım yüksek ateş bebeğe zarar verir ateşini düşürürler geçmiş olsun ❤️
tuna32 Alisa2023 bir enfeksiyon göstergesi olabilir daha fazla ilerlemeden bence bir doktora gözükün bugun , gecmis olsun
Canimucizem Alisa2023 mutlaka acile git canım hem seni rahatlatır hemde bebeği korur verdikleri serum ihmal etme