Yok canım Dr idrar tahlili ve kültür yaptı sorun yok dedi. Tuvaletim gelince hissetmiyorum ağrı ve baskı hissediyorum. Varken yok gibi hissediyorum yokken de var gibi ağrı oluyor. Hani saatlerce tutarsın tuvaletini yaparken de sancı hissedersin ya o tarz bir ağrı. Gecede en az 2 kere kalkıyorum ağrıyla çok sıkışmış olarak.