Brcgms11 B_48_A Uzun bir araştırma sonucu deterjan olarak Uni Baby aldık, Leke çıkarıcı olarak E Bebeğin kendi markası olan Baby Me Leke Çıkarıcı☺️
B_48_A Brcgms11 derjan olayı gerçekten çok yorucu keşke iki üç tane en güzelinden deterjanlar olsaydı ☺️☺️😁😁
Lavantakokusu64 B_48_A ilk evladım da dalin ve unibaby sıvı deterjanını kullanıyordum. Bunda duru granül sabun kullanıyorum şuan ki kusmaları anne sütü olduğu için leke kalmıyor ek gıdaya geçince lekeler için kullananların tavsiyeleri üzerine e Bebek’in çamaşır suyu tozunu alacagım
Aysecan0335 Leke çıkarıcı v.s. bilemem ama içeriği temiz deterjan bende araştırmalarıma göre siveno diye karar kıldım
Ftm16 B_48_A valla bende yeni aldım daha kullanmak nasip olmadı bakalım e bebekte indirim vardı uni baby aldım
Minnakkurabiyeveannesi27 Bet1 çok teşekkür ederim zaten almıştım ama henüz kıyafetleri yıkamak için çocuk erken abimiz var bizimde bakalım bu minnosumuzun henüz cinsiyeti belli değil hakkımızda hayırlısı ama nasıl kullanıldığını merak ediyordum beni aydinlatyiginiz için teşekkür ederim 🙏🥰
B_48_A defneveannesii_ bende bronşit varda kokusu çok ağır geliyo dalinin kolonyasını filan kardeşim kullanır tıkanıyorum başıma ağrı giriyo midem bulanıyo önceden olmazdı sonradan böyle olmaya başladı oyüzden daline hiç yönelemedim ama yinede teşekkür ederim 🤗🌸🥰😘
defneveannesii_ B_48_A Geçmiş olsun 😇 Rica ederim, ne demek 😍 Green clean var onu da deneyebilirsin bitkisel özlü o 🌼
Planetree B_48_A Ben siveno kullanıyorum Daha önce ki bebeğimde çok çıkmayan birşey olduğunda normal deterjanla yıkayıp sonra siveno ile ikinciye tekrar yıkıyordum
ASE6154 B_48_A green clean jel deterjan kullandım gayet iyiydi, instagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var orda bebek ürünlerinin incelemesi var içerikleri ne en doğalı hangisi hepsini yazıyor
B_48_A ASE6154 evet bende o beyefendiyi takip ediyorum ordan bakıyorum detaylı hepsini okudum nerdeyse işte kullanıcıların yorumlarıda etkiliyo beni biraz zamanla deneyimleyerek anlayabiliriz teşekkür ediyorum 🙏🏻☺️
B_48_A defneveannesii_ teşekkür ediyorum 😇🧡 evet onuda görmüştüm ilk birinden başlıcam hangisi iyi gelirse ondan devam edicem teşekkür ediyoeum tekrardan 🧡🥰
karansmomm Uni baby aldım, henüz kullanmadım ama umarım memnun kalırım 😀 Sarı kapaklı yenidoğan uyumlu katkısız parfümsüz sıfır koku
B_48_A karansmomm ilk başta bende onu düşündüm ama içeriği kötü ayriyetten kullanıcıların yorumlarına baktığımda memnun olmayan çok insan var ama işte denemeden yargılamak istemem tabikide
Gizzgzz B_48_A alacaksan e bebek te minoris ürünlerinde ikincisi indirimli kokusu da temizlik kokusu gibi
B_48_A Gizzgzz teşekkür ediyorum ama şuan değil mayısta toplu alıcam herşeyi oyüzden biraz daha beklicem 😇 ozamana kadar araştırıyorum işte