Güncel olarak giden gebeler var mi acaba? ben cok ismini duydum memnuniyet de fazla ama sanırım ben beklediğimi göremedim gibi zaten bir defa gittim muayene etti normal bir sekilde ve oda cok kalabalıkti iceride 5-6 gebe vardık 3-4 tane de asistan stajyer vardi curcuna gibiydi baktı gönderdi hemen sorularımı soramadim bile , sonra da sonuclarimi gostermeye baska bir gün gittim bulantım çok fazlaydi güçsüz düşmüştüm bir hafta boyunca hic bir sey yiyip icemedim ondan hastaneye yatirdilar. Sonuc gostermeye gittiğimde de girerken ne icin geldiniz dedi sonuç diyince kendisi çıktı gitti asistan bir hanımefendi sanırım o ilgilendi. O yüzden tam emin olamadım doktor konusunda ?