Sevgi56 doktor takibindeyim 4 gün hastanede yattım serum ciğer geliştirici vs uygulandı henüz erken olduğu için almayalım takip edelim dedi pembe Akıntı dışında bir sorun yok çünkü çok şükür artarsa veya kırmızı olursa mutlaka gel dedi böyle bir durum yaşayıp da kanaması geçen var mı onu merak ettim