Ben iki tane anne yanı aldım odam küçük diye oda falan da yapmadım henüz evim dublex ilk etapta alt ve üst kata ayrı ayrı kuracağım aynı beşik kullanacağım biraz toparlanıp birbirlerini uyandırmaya başladıklarında ayıracağım beşikleri evim geniş değil oda için de 1 yaşını bekliyorum taşınırım belki o zamana diye bir kız bir erkek olacak ayrı odaları olsun istiyorum anne yanı beşik alabilirsin banada tek park beşik al başka alma falan dediler ama büyüdükçe birbirlerini rahatsız ederler diye düşünüyorum