NobleMom Hadi bakalım kızlar belki memleketliler buluşması yaparız 🙂 Ben aslen çankırılıyım ama istanbulda yaşıyorum 🎀
burcin-2202 NobleMom Diyarbakırlıyım (çok özledim orayı ve içindeki sevdiklerimi 🥲) Almanya’da yaşıyorum
68selda06 Elif_3838 geçen hafta kayseri şehir hastanesindeydim ayy maşallah hastane küçük şehir kadar kayboluyor insan