ArzuHmdLh1 Esra8861 bende de geçenlerde çok oldu burda biri daha post açmıştı böyle protein kaçağı falan dediler ama ben birkaçgün zorladım daha fazla su içtim azaldı şimdi
Aysgl123 Esra8861 az önce bende öyle birşey farkettim bugün suyu az tükettim ondan oldu diye dusunuyorum
Esra8861 ArzuHmdLh1 protein cıkmadı 10 gün olmadı tahlil yaptıralı, 1 aydır boyle. Böbrek genıslemesindenmi acaba ya. 1aydır var neredeyse
Melis_tugba Esra8861 enfeksiyon olmasın bendede bazen sabahları oluyor cok nadir ? Pek önemsemedim sabahları genelde oluyo bende oda uyku arasında idrarırımı turtugum için sanırom diyorum
Melis_tugba ArzuHmdLh1 merak ettim simdi bunu normal diyip geöiyordum da doktora sorsammı acaba 🤔 bide sabahları idrarım cok koyu oluyor suda tüketşyorum ama sadece sabahları oluyo
Reyyan1310 Iga nefropatisi hastasıyım 24 saatlik idrarda çıkar protein kaçağı ve sebebinin bu olduğunu biliyorum ama hamilelikte herşey değişiyor onun etkiside olabilir