Kızlar sahurda 20 ve 30 dk arayla cok siddetli sancim oldu sonra geçti. Bir de afedersiniz ishaldim. Sonra uyudum. Uyandığımda kahverengi lekelenmem oldu ama mukuslu degildi su gibiydi. Suan yine gelmiş az az. Belim ağrıyor gibi ağrımıyor gibi. Bulantım da var gibi. Doğum mu?