EmnKaran Merhaba arkadaşlar Gölcük Medar hastanesinde doğum yapan varmı?Acıbadem hastanedi kapandığı için doktorum bu hastaneye geçti Planlı sezeryan olucam Hastanede kaç gün kalınıyor odalardan ve hizmetten memnun kaldınız mı?Sevgiler 🍀
Sedagdk41 EmnKaran Medar Hastanesi’nde doğum yaptım hemşireler ebeler çok iyidi 2 gece aldım bende sezeryan oldum herşey gayet iyidi sadace odayı beğenmedim biraz küçüktü
Iremckurt41 EmnKaran merhabalar güncel fiyatı öğrendiniz mi acaba bende İzzet hocaya gidiyorum ama daha konuşmadım