Aygn Kızlar k.bakmayin ama ilk hamileliğim tedirgin oldum hamileligimin ilk gününden beri sarı akintim var kokusuz geçen doktoruma söyledim fitil verdi bu akinti bebeğe zarar verir mi acaba 😔
cinderella Aygn enfeksiyon sizdede varmış benim bi başladı ta Doğuma kadar devam etti bebeğime bi zararı yoktu ama
Denizbetul Aygn fitili kesin kullanın gerçekten inanılmaz faydası var bende de vardı antibiyotik ilaç hepsini kullandım ama hiç biri işe yaramamıştı fitil çok işe yaradı
cinderella Aygn benimki 1000 lerdeydi bebişlere bi zararı olmuyor çok şükür tek çaresi su banada verdi doktor fitil fln ama işe yaramadı su içtim hergün nerdeyse 3 lt fln 3-4 ay içinde 1000 lerden 400 e düşmüştü
cinderella Aygn valla bilmiyorum ki idrar testimde lokasit 1000 yazıyordu doktor ooo sen ne yaptın böyle çöl enfeksiyon var demişti 😂
cinderella Aygn evet hemde normal Doğum yaptım ama bebişime geçti 2 gün antibiyotik verildi şimdi çok iyiyiz 50 günlüğüz çok şükür ama benim akıntım hala devam ediyo hemde daha da fazlalaştı doktor için temizleniyor aksın dedi 🤷♀️
Aygn cinderella aman bebeğe zarar olmasın da korktum ay resmen dün fitil kullandım daha da azdı bu arada Allah analı babalı büyütsün inş canm benm de ikizdi 1 tanesi karnimda öldü gelişmediği için korkuyr insan diğerine birşey olur mu die
Aygn 33NAZ fitil daha çok arttırdi kaşıntı yaptı ya bebegede birşey olursa akıntıdan die korkuyr insan
Aygn Denizbetul kiz bacim yarasa keşke ben kendimi bildim bileli geçmedi ki enfeksiyonda akıntıda ama hamile olunca bebeğe birşey olur korkusu oluyr yoksa yine umursamam
cinderella Aygn Allah korusun bişey olmaz Allah’ın izniyle hiç korkma hem hamilelikte akıntı dahada artıyo hele son haftalarına gelince günlük ped işe yaramıyor ben normal ped takıyodum
Denizbetul Aygn inşallah bebeğe bişey olmaz sen içini ferah tut bende de fitil ilk gün çok akıntı yaptı 3 4 sefer iç çamaşırı değiştirdim kaşıntı yanma yaptı ama doktor bunların olcağını ve bi gün sonra geçer demişti dediği gibi de oldu seninde geçer inşallah
Aygn Denizbetul aynn benmde öyle oldi dün koydum 4 kere iç çamaşır degistirdim aşırı kaşıntı oldi 3 gün sonra tekrar koymam lazım ama tirstim resmen
Denizbetul Aygn o içindeki mikrobu temizleyip dışa attığı için o kadar çok akıntı oluyo sen ikinciyi de yap bence
33NAZ Aygn 🙏🏻 Allah sağ sağlim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻 Tüm anne olmak isteyenlerin inş olur