hilaltrkgl abilgen ay bende 22. Haftadayım 8 kilo almışım inanılmaz kafaya takıyodum ama şimdi içim raharladı😘
Aysegulinanc Avukatanneee 20. Hafta da 3 kilo almıştım ben dikkatli spor ve yürüyüş ile o yüzden 18 hafta da 3 kilo gayet normal yatmama rağmen hiç takıma canım 31+2 deyim şuan toplamda 7 kilo aldım 3. Trimesterde hızlanıyor biraz kilo alımı
Pinklove Avukatanneee Normal tabii ki hamilelikte önemli olan sizin kilo almanız değil bebeğin iyi beslenmesi
Minis122 Avukatanneee ben cok dikkat etmiyorum cnm aabah kahvalti ve aks.ye.egi seklinde yiyorum aksam yemekten sonra. Bazen abartiyorum ama sukur almadim hamile.oldugumu ogrenmeden once diyetteydim spor falan yapiyordum
Cey_Cey_ 20+1 im 9 kilo aldım kızlar çok takıyorum ama sanki kafaya taktıkça dahada fazla alıyorum anlamadım valla bakalım nereye gidecek sonum hayır olsun 🥹🙈😭
Avukatanneee selinsmother bebek her hafta haftasından ileriydi em son gittiğimizde haftasından 2 hafta ileriydi 16. Haftada söyledi biraz iri bir bebek sanki diye
Dnzglsm_123 Avukatanneee aynıyız sizinle. Bende 18+5 günlük hamileyim 😊 55.65 ile başlamıştım 58.85tim en son. Bana da fazla gibi geliyor 20′den sonra çok alınıyor diyorlar genelde. En azından 3 kiloyu korumaya çalışacağım daha fazla alamamak için
ZeMur Avukatanneee 36+5deyiz 13 kilo aldım. Bnde progestan kullanırken 10hafta kalkmadan yattım ve bu 13 kilonun rahat 8-9kilosunu o dönemde aldım.