Byzgl25 6+0 ilk doktora gittim keseyi gördü ama bebeği göremedi iki hafta sonra tekrar gideceğim bu durumu yaşayanlar var mı?tecrübelerinizi bekliyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 Byzgl25 bende dün aynı sorunla karşılaştim kuzum bende dün 6+3 du gittim doktor bebek varla yok arası dedi halbuki 10 gün önce 10 gün sonra gel kalp atışına bakalım demişti dün o kadar kötü oldum ki bir tane düşüğüm var bir tane çok şükür oğlum var bu 3. Gebeliğim ama geç döllenme olabilir dedi asıl benim kendi doktorum o yüzden bayramdan sonra 8+0 da tekrar gideceğiz
Sahnedekimadam Bizde göremedik canım , doktorumuz kese dolacak dedi ve 7+3 te falan görebildik.. endişelenecek bir durum yok 8.haftada gören de var 🙏🏼
ilkmommylikheyecani Canım bende 6. Haftada keseyi gördüm bebek yoktu 1 hafta sonra gel dedi gittim bebek vardı kalp atışını dinledik kesen boş değilmiş dedi