GozdeGunduzz Amergen06_ gebelik okulunda genelde odaların tek kişilik olduğunu sadece riskli gebeliklerde çift kişilik odaların olduğu söylendi
Tugbakara Benim bildiğim yok 1bucuk yıl önce doğum yaptım orda normal doğum bide SSK yoktu annelik hakkından yararlandım
DamlaDefneDeniz Özel oda yok diye biliyorum zaten odaları özel gibi 🫠 temiz ve çok güzel sadece 2 kişilik. Tek kişilik odaları da var da özel durumu olan yada gebe okulu öğrencilerine öncelikli
Tugbakara Ben orda yaptım özel oda yok ücretli oda yok arkadaşlar odalarda 1kisilikde var 2kisilikte hangisi bossa ona yatıyorsunuz
Aleynanur Tugbakara mesela benm sadece eşimin kalma durumu var sezeryan olacağım yaza o şekilde rica etsek alırkae mı
Aleynanur DamlaDefneDeniz yaa kesin ayarlanıyor mu benim eşimdeb başka kalacak kimse yok şehir dışından gitmiş olacağım bide oraya kimse de gelemez burda okudum oda vermiyorlar falan deniyor ama tedirgin oldum biraz
Minigininannesi Aleynanur konudan bağımsız ama bir şey merak ediyorum muayene sırasında es yanınızda girebiliyor mu?
DamlaDefneDeniz Aleynanur ayarliyorlar bir şekilde hastane şartlarında.mecbur kalacak kimse yoksa nasıl.olacak? Yatış yapılırken servis hemsiresiyle gorusun
Yorgn Minigininannesi etlik şehir hastanesinde gelemiyor hatta bazen kalabalik olunca koridorda erkekleri bile uzaklaştırıyor güvenlik
Aleynanur Minigininannesi yok maalesef giremiyor hatta kadın doğum bölümüne de almıyorlar dışarda kalıyo
Minigininannesi DamlaDefneDeniz ya bir tanıdık var Bilkent’e gidiyor ben -başka hastaneye baslicam orası almıyor kızımda var merak ediyor babası da görsün istiyorum -dedim. -Hayır alıyorlar benim eşim hep yanımda giriyor- dedi ama ben inanmamıştım teşekkür ederim bilgi için