Sahnedekimadam Açlık 88-95 arası Tokluk 105-135 arası Yediğime göre değişiyor.. Dün bi çılgınlık yapıp burger yedim ama king değil normal ızgarada yapılanlardan.. 175 çıktı 😁 Bidaha asla yemem😬😬 İnsülin kullanıyorum bu arada..
femme Sahnedekimadam merhaba insülin bebeğe bi zarari yada herhangi bi durumu var mı. Benim açlık yüksek çıkıyor yani 100 105 falan tokluk iyi. Korkuyorum doktor insülin verir diye
Sahnedekimadam femme Sanmıyorum , benim en düşük doz 1,1,1 TİP1 şeker hastası olan gebe arkadaşlarım var onların dozları daha yüksek ama bebişler gayet sağlıklı Şekerin zararı var yani insülinin yok