Ozlem1231231931 Yerleşke kanaması herkeste oluyor mu benim daha adetime 3 gün var önceki hamilelegimd bebeğim gelişmedi ama onda olmuştu 2 3 gün kala kahverengi lekeler bunda neden olmadı ya olumusz biseymi yoksa henüz doktora gitmedim 21 Kasım'da eşim yanımda olabiliyor Ozmaan gitcez doktorada 😑
Polikistikanne Yerleşme kanaması denilen olay her gebelikte olmaz. Zaten hamilelikte her kanamayı uzmanlar düşük tehlikesi olarak tanımlıyor yerleşme kanaması değil. İçinizi ferah tutun 🙏🏼