arirangg Brisii Ben de aynısını yaşıyorum ve ondan korkuyorum ama kontrollerde bebeğin suyu iyi çıkıyor.
Eylulkelebegi Brisii alttan kontrol edildim bunun için bende çamaşırım full su gibi oluyordu Dr baktı akıntın çok bu haftalarda normal dedi 16-17den başladı su an 31 haftalığım hala var.. normal bir durummuş yani yine aklım kalmasın dersen baktır sende 😌
nur_bebek34 Bende de aynı durum oluyor beyazımsı su cıkıyor kontrollerde soruyorum bebeğin suyu değil dediler bilmiyorum artık
Brisii Azra00 verdi ped gibi birşey 1 gün durdu hiç öyle bi şey gelmedi rengide değişmedi ben onu çıkardım gelmeye başladı zaten sürekli olan bişey deil
Cigerekacankedituyu Ay bazen öyle ıslaklık oluyor ki altıma kaçırdım sanıyorum 😂 bebeğin suyunda bir problem yok, o yüzden içim rahat açıkçası.
Zehra-12455 Brisii Olabilir normal dır bence çünkü insan bazen idrarını bile kaçıra biliyor istemeden