DamlaDefneDeniz Kızlar ikinci gebeliğim ama ilkinde sancı su veya Nisan olayını yaşamadıgim için bilemiyorum. Nisaninız veya suyunuz geldiğinde /gelirken ağrı yada sancı oluyor mu?
Belinay_AliEge Bende 39+1 ilk gebeliğim 40+3 suni ile doğurdum bunu da yarın kontrolüm var . Bakalım ne olucak .
DamlaDefneDeniz Hayırla saglikla gelsinler inşallah. Hiç bir belirtim yok malesef benim de . Kızım da 41+3 te suni Sancıyla doğmuştu ilk kızım bunu da heyecanla bekliyorum
Hayatmavii16 Bende 38+5 oldum bugün ilk gebeliğim tecrübesizim , bende de yoğun akıntı oluyor koyu yeşil ve sıvı gibi değil ara ada regl sancısı öncesi gelen sızı gibi bi his oluyor kısa süreli o kadar 😔 devlete gidiyorum zaten hersey belirsiz