ebruu34 Merhaba arkadaşlar. Kızım olacak ve nasipse İnci ismini koyacağız. Sizce nasıl, bebişinin ismi İnci olan var mı? Karakteri nasıldır?
zeynozey ebruu34 Yaa bende kızımın cinsiyetini öğrenmeden önceki hafta Kız olursa İnci koyarız diye düşünmüştüm içime çok sinmişti bu isim 😅 şimdi 23 haftalık ama isim konusunda net değilim🥲 Ama İnci çok naif çok güzel bir isimm hayırlı olsun 🌸
ebruu34 zeynozey zeynozey ah canım sorma kararsızlık konusunda bende fenayım ☺️ 33 haftamız bitti anca karar verebildim.