Gtrkmen Sizce Elisa ismi nasıl kulağa söylerken güzel geliyor mu eşim önerdi çok beğendi ama ben kararsız 🤷🏼♀️
Esila300920 Gtrkmen çok güzel bir isim .. ben çok beğeniyorum . İki isim arasında kalmıştım bende . Elisa ve Esila .. Esilaya yöneldim
Sahnedekimadam Arkadaşımın adı Elmas eşinin adı İsmail 😄 Elis koycaklarmış sonra eşi istemeyince Defne koymuşlar .. şuan onlar yüzünden koyamadığım isimdir 😄 Çok güzel ben çok beğeniyorum.
Daisy0000 Gtrkmen Etrafımda ne kadar pembiş yeni gelin varsa Elisa koydular, o yüzden soğudum bu isimden
Merve171214 Gtrkmen Cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa koymak istediğim isimler arasında ben çok seviyorum
Minaesra Gtrkmen gayet güzel, bende Esila koymak istiyordum ama soguttular beni o isimden o yüzden Mina koyucam 😅