BeatifulAngel Arkadaşlar 39 haftam tam oldu. Nişan geliyordu bir hafta öncesinden şimdi de ishal başladı. Ama kasılma sancı yok bebek kanalda değil . Acaba doğum başlarmı kanalda olmazsa dahi ?
GulKeskin BeatifulAngel benim oğlum kanalda değildi ama suyum geldiği için Suni sancı ile doğurmuştum 39. Haftadaydım bende
BeatifulAngel Bende haftaya pazartesi 40 hafta olucak ve bebek büyük 4 kilo şu an, 40 hafta olduğunda da 4 kilo üzeri olur. Ne tavsiye edersiniz? Sezeryanmı normalmi?
BbabyMom Uygulamada son 5 görünüyor bizdede sma açılma nişan sancı hıcbısey yok bayramda da doğum yapmak istemiyorum açıkçası doktorum izinde olucak..Beklıyorum öyle ama taşıyamaz oldum bebegı bendmı sorun bebektemı anlayamadım