kızlar normalde bebegim cok haraketli kıpır kıpırdır. geceleri 7 8 kere uyandırır, acıkırdım . dün geceden belli hiç haraket etmiyor ve hiç acıkıp uyanmamısım bile simdide haraket etsin die bekliyorum . hiç haraket etmiyor ,sadece boyle bi semsert billeniyor sonra geçiyor . herseyi denedim bole sadece topaklanıo bırakıyor .36+6 olduk ne yapmam lazım korkmalımıyım. oyleden sonra acile gitmeyi planlıyorum cok aşırı strese girdim bişi oldu diye .