Kuzu ben geçen temmuzda geçirdim 6 ay sonra ikinci denememde oldu ilk 2 ay doktor yapma demişti psikolojik olarak toparlanmam anca sürdü Allah’a şükür şuan sağlıklıyız Allah isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kavuştursun yavrularını 🙏🏻 doktorun sana illa söylemiştir 1 ay sıfırlanma süreciydi bende zaten doktorun söylediği tarihleri bekle dene Allah’ın izniyle sağlıkla tutunacak 🙏🏻🫂