EsraKaraku 30+3 üm ben de cnm. Çalıştığım için ve artık sürekli halsizim yorgunum bu yüzden dün yıkadım bugün de ütüledim dolabına koydum kafam rahat😊 yıkanacak birkaç şeyi kaldı sadece. Artık kendimde pek güç göremiyorum erkenden yapayım dedim bir de her ihtimali düşünmek gerek bence başla bir şey kaybetmezsin. Çantayı da iki haftaya kadar hazırlarım