Kızlar bebek hareketi 19+5 hissetmeye başladım şuan 22 olduk çok fazla hareketli bebek gece gündüz farketmiyor normal mi bu kadar hareketli olması sürekli hissediyorum hareketlerini forumda okudum hep hareketsiz diye başlık açılmış benimki de çok hareketli sürekli böle mi olur acaba böle olursa yandım diye düşünüyorum 🤭