Ssyma
Çok geçmiş olsun öncelikle , inşallah kısa zamanda kavuşursunuz bende erken doğum yaptım küvezde kaldı bebeğim
Süt için ; mutlaka sağım yapın , sıcak su torbasını ılık şekilde göğüslerinize koyun ve masaj yapın .
Süt artırıcı damla ve çay kullanın
Bol su tüketin ve şekerli şeyler yiyip için