Misafir101 bizde eş paketi istedik . Yanında bir kadın için bir erkek içinde özel bişey demişti ismi aklımda değil ama sorun olmadığı için onları almamıştım Eşimle ikimizde kullanmaya başladık ama eşim bir15 gün kullanmadı ikimizin aynı olduğu için bn onunkinden devam ettim tam paket bitti hamile olduğu öğrendim yani bir buçuk ay kullndık gibi bir şey diyebilirim . Eğer olmasaydı bir daha sipariş edecektik diğer söyledikleriyle birlikte . Bizim hemen oldu ama en az 3 ay diyorlar . 3 ay sonunda fayda gören daha fazla galiba .