O kadar hayvan baktım ama hiç biri beni dişi kuşlar kadar yormadı vallahi soğuttular beni kendisinden.
Hiç elimde erkek hayvan ölmedi ama dişiler ya öldü ya sıkıntı cıkardı bana. Bunada birşey olursa dişi almayacağım artık.
2 çift kanaryam var daha dogrusu çiftleşsin diye aldık ama daha icraat yok ayrıca 1 muhabbet var ayrı kafesteler
Sabah bi kalktım boynu ayakları kan içinde dişi kanaryanın. Önce kafeste sorun var sandım tellere falan mı takıldı diye ama yok boynunu kaşıyor kanatmış ağzı gagası kan hep.
Sapsarı civciv gibi kanarya. Yıkadım stresemi girdi acaba diye düşündüm. Yine kaşıyor. Balkona koydum yine devam etti.
Bit vs olsa erkek kuşta olurdu o gayet sakin.
Evde 2 cocuk gebeyim birde şimdi alıp götüremem. Eşimde teeee akşama kalkar. Anca akşama dogru goturebılcem ama bir de size sorayım dedim.
Kendine Zarar verecek kadar neden kaşıyor olabilir boynunun altını