Sezenaksukarademir B_48_A yalnız olunca öyle oluyor 😂 ilk bebişte rahat rahat yapmıştık bizde. Bende 4 yaşında maşallah olabildiğine hareketli bir erkek sıpa var onunla zor oluyor 😂😂😂
B_48_A Sezenaksukarademir doğru sizin ikinciydi dimi 🙈🙈😇😇evet biraz zorlaştırabilir oda ilgi isticektir 🥰 inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza sizde bebeğinizi🙏🏻🧡🤗
Sezenaksukarademir dilay_06 bir bakmışsın büyümüş. Benim ilk oğlum 42. Hafta da 28 saatte dünyaya geldi. Sanki hiç doğmayacak hiç büyümeyecek gibiydi. Şimdi 4 yaşında ve abi oluyor zaman bu konu da çok acımasız.
Meryemiss Sezenaksukarademir tabiki canım o allahın emri 😂ama 10 sene bizden kaç sene götürür onu bilemeyiz
Balkupu-53 Sezenaksukarademir uygulamaya göre 90 ama sezeryan olacağım için 80 günüm kaldı çok heyecanlıyım 😍🦋