Havva20 benim geçen ellerim şişti parmaklarım incedir birden tombiş tombiş oldu. 15-20 dk aşağıdan yukarıya doğru masaj yaptım hareket ettirdim açtım kapadım devamlı yüksek tutmaya çalıştım. Kan akışı hızlansın diye hemen geçti. Ama ayaklarımda bir şey yok. Yükseğe koy diyor annem otururken aşağı salma uzat bunlar iyi geliyormuş. Şiştikten sonra masaj da iyi gelebilir aşağıdan yukarıya yine bi deneyebilirsin