Ervaduru bence yatmayın sizi mutlu edecek şeylerle zaman geçirin,her doktor yat üç ay bir şey yapma diyor ee kim yapacak o kadar şeyi anneniz yanınızda ama sizde bir şeyler yapın bence sürekli mi kalıcı yoksa geçici mi bilmiyorum ama bir süre sonra bu duruma alışır hamileliğe ve doğum sonrası sürece hiç alışamaz yanınızda hep bir destek istersiniz. Ki şunu da söyleyeyim hareketsiz kalmak inanın insanı daha da kötü etkiliyor,sizi meşgul edecek bir şey olmadığı için de haliyle hep düşünüyorsunuz. Ben her gün evi süpürmeye çalışıyorum mesela biraz dinleniyorum evdeki diğer işleri hallediyorum sonra geliyorum kendime vakit ayırıyorum kitap okumak,açıp dizi film izlemek bazen bebişle alakalı şeylere bakmak araştırmak ya da sosyal medyada takılmak gibi biraz vakit geçince mutfağa girip yemek yapıyorum ardından eşim geliyor onunla vakit geçiriyoruz çalışmadığı günler dışarıda zaman geçiriyoruz malum havalar güzelleşiyor🕊 ve inanın boş boş otursam bile hep güzel şeyler düşünüyor,hayal ediyorum bu beni geleceğe daha da motive ediyor❤️