Ben 11+3 te folik asiti bırakıp multivitamin e başladım içinde balık yağı da olan bir vitamin yazmış doktorum ama bence yeterli değil dha oranı çok daha yüksek olmalı bir dahaki kontrolde kendim dha oranı yüksek başka bir markayı soracağım izin verirse ona başlayacağım hatta