Prensess35 BernaOmer kaç haftalıksiniz acaba bende de 16 haftalıkken gidicem de acaba cinsiyeti öğrene bilirmiyim merak ediyorum 😊
Bushrax Prensess35 bende avokadoyum 13.haftada ögrendim cinsiyetimi sizde gören oldumu yoksa emin mi olamadılar merak ettim
Prensess35 Bushrax ben en son 12 haftalıkken gittim kontrole cinsiyeti sorduğumda daha çok erken dedi şimdi nasipse ayın 19 da randevum var inşallah ozaman söyler yine söylemezse çok üzülcem valla senin cinsiyet ne canım 😊