Yasohamza Günaydın anneler doğumuma 1,5 ay var saçımı boyatmak istiyorum aranızda boyatan oldumu fikir almak istiyorum 🫶🌸
Zln2152 Yasohamza benimde bu aralar saç boyama perilerim geldi😂 Ombre yaptırmak istiyorum ama korkuyorum işte bir şey olur diye araştırdım boyayan çok kişi var ama tabi yine de emin olmak lazım şimdi de boyanmazsa emzirince hiç boyatamıyor muşuz🥲😀
Yasohamza Zln2152 bende boyatmak istiyorum doğum falan iyice kalacak emzirme döneminde bence hiç olmaz herşey süte direk geçiyor çünkü dedim boyatıp zarar görmeyen varsa bileyim yapayım
Yldz-z Yasohamza Yok çok şükür, doktorumda ilk üç ay organ gelişimi oluyor diye önermedi ama sonrasında yapabilirsin demişti 34 haftalık olduk 🥰
Yldz-z Yldz-z Hatta son 3 boyamamı 2 haftada bir yaptım renk otursun diye , şimdi ayda bir diplerim için boyayacağım 🌸