Kızlar merhaba ben salı günü kürtaj olmustum o gün aksam az bir kanamam oldu ertesi gün kesildi dün aksam tekrar başladı az az bir pedi dolduracak kadar bile degil ve kasık agrım falan yok başına böyle bir sey gelen var mı böyle mi oluyor salı konrtrolüm var