Yenidoğan yoğun bakımı var mı?
Odalar temiz mi? Ferah mı?
Tuvaletler temiz mi? Sancılarınızı karşılarken suyun altına girmek isteyebilirsiniz. Rahatça girebileceğiniz temizlikte mi?
Diğer odalarla çok yakın mı ya da ses yalıtımı? (Diğer odadaki misafirlerin seslerini dinlemek istemezsiniz diye düşünüyorum)
Bazı hastanelerde artık doğumhane mantığı yok, yatağınız çatala dönüşüyor ve aynı odada sancınızı çekip doğumunuzu yapıyorsunuz. Bebekte bir sıkıntı yoksa bebeğin ilk kontrolü de odanızda gerçekleşiyor. Bu benim beğendiğim bir uygulama. Bunu sorabilirsiniz.
Normal doğum istiyorsanız ebelerin tecrübesini sorabilirsiniz. Çünkü genelde ebeler yaptırıyor doğumu. Ebelerle de konuşabilirsiniz. Tavırlarından nasıl insanlar olduklarını da az çok anlarsınız.
Yenidoğanın ilk testleri paketinizin içinde mi? Ekstra olarak mı sunuyorlar? (Genelde paket içeriğinde oluyor ama ne olur ne olmaz sorun yine de)
Şu an aklıma gelenler bunlar…