ABT25 folik asit takviye vitamindir.Maalesef her kafadan farkli bir ses cikiyor.Sacma sapan bazi hanimlar ası karsiti diye türedi.Yillardir yasamadigimiz kizamik hastaligini bile hortlattilar..Bebek olustugunda herseyini anneden alir annenin vitamini demiri vs azalir.Amac burda annenin gucunu sagligini kan degerlerini stabil duzeyde tutmaktir.İlk kizimda tedavi oldugum icin ne zaman bebisin olacagini bilemedigim icin 8 ay folik asit kullandim.Cok sukur hic bir sorun da yasamadim.Aksine gelisimi hep onden gitti.36. haftada dogmasina ragmen 3.160 gramdi.Küveze de girmedi.Simdi ogluma hamileyim o da ayni sekilde gelisimi cok iyi.37 haftadayiz.3.800 grm suanda.Annenin devamli kan degerlerine baktirmasi eksik olanlari takviye almasi sart.Demir ilaci mesela kullanacaksin ötesi yok.Dünyayi yesen bebegin senden sömürdügü demiri besinlerden karsilayamiyorsun.Bazi seylere insanlar neden diretir anlayamiyorum ! Yok analarimiz sunu mu kullandi eskiden bu mu vardi anlayisindan da vazgecmek gerek.O bahsettiginiz kisilerin kac ölü dogumu var.Kucuk yasta vefat eden kac cocugu var.Kac hamileligi kac canli cocugu var onlara da bakmak lazim.