bitterciko Arkadaşlar bende gebelik şekeri çıktı diyeti de verdiler başladım ama sormayı unuttum tekrar tahlil yaptırmama ya da baktırmama falan gerek var mı ? Nasıl anlayacağım kontrol altına alındığını acaba
Tugce1506 bitterciko evde ölç demediler mi bende de çıktı evde şeker cihazı alıp ölçtüm şimdi kontrol altında ama yinede doğuma kadar devam
Hilalmvc bitterciko benimde 144cikti doktor takip edicez dedi trendyoldan sipariş verdim on call marka gelsin evde ölçmeye başlıcam
Aydanaydi Şeker ölçme aleti alıcaksınız onla aç karınla ve yemeklerden ıkı saat sonra ölçüm yapıcaksınız
Hilalmvc bitterciko bende aile hekiminde genel kan testi yaptırıp doktoruma gitmiştim açlık kan sonucu 85ti. sanırım o yuzden 50grlik içicek içip 1kez ölçüm yaptırdı oda 144cikti. Nasıl besleniyorsun? Bende bugün itibariyle başlıcam
bitterciko Hilalmvc bana 75 lik yaptırdı 100 lük istedi ama bi daha yaptırmak istemedim . Diyetisyene gönderdi liste verdi . Ona uygun besleniyorum şu an