EG75 Merhaba hanimlar dun ebe ultrason bakarken cinsiyetini gordum dedi. Ama söyletmedim daha erkendir diye ve ailecek ogrenmek istediğimiz icin daha sonra. Erken gosterdiyse erkektir dusundum, kızda gosterıyormu bilen varmi😀 heycanlıyımda
Sakina21 12+2de kız dedi şimdi 19 dayım 35de falan birdaha baktırmayı düşünüyorum ki hazırlığım ona göre olsun kəyafet falan alınacaksa yani
serpil1baby EG75 11 haftalıkken doktor gördü erkek demişti kesinleşti sonradan erkekti erkekdeki çıkıntı ile kızdaki farklı oluyor bence sizinki erkek☺️☺️