Canım ben de hamileliğimin 2.ayında yirmilik dişimi çıkardım,hormonların etkisinden olabiliyormuş bu durum.Baya ağrılı ve acılı geçti benim,yanağım bile yara oldu ağzımı açamıyordum,yemek çok zor yiyordum.Ağrı kesici de kullanamadım bebeğe zararı olur diye.Tuz bastım,karanfil koydum çok kısa süreli ağrımı biraz almışlardı ama geceleri bile ağrıdan zor uyuyordum.Bu şekilde 10 gün kadar çektim sonunda dişim çıkınca birden rahatladım..Doktorum dişçiye gidebileceğimi gerekirse müdahale edileceğini bi sıkıntı olmayacını söylemişti ben kendim beklemeyi tercih ettim..