Sahnedekimadam valla canim benim biraz tuaf ben ilk 21 haftalik iken öğrendim. Normalde özel kontrolluyum . Beni direk detayliya gönderdi bi sorun var mı diye 22 de gittim çok şükür kg haftası ile uyumlu suyun az sınıra geliyor dedi. Sonrasında şeker yüklemesi oldum evet şekerim baya yüksek çıktı simdi 1 aydır diyet yapıyorum. 25 haftalik olunca acaba özel de mi abartılıyor diye devlete gittim doktor baktı hatta asistan uzmani çağırdı. Yok dedi suyun suanda istediğimiz oranda. Ondan sonra daha özele gidemedim bayramdan önce gidicem 27 olucaz. Bakalim :/ ınsallah normal der. Korkuyorum erken doğum riski olduğu icin.