Mervesnck 13 haftamdayim 2 haftadir kasindamayan yerin yok kollarim bacaklarim gobegim kasimaktan kaniyor artik ama dayanamiyorum doktoruma 2 hafta sonra gidicektim bu durumu yasayan varmi cok zorlaniyorum hayatimda boyle kasinma yasamadim
CeydaST Mervesnck sadece kaşıntı varsa alerji gibi kızarıklık döküntü VS yoksa gebelik kolestazı olabilir diye okudum bi yerde. Bence Bi doktora görün
Gayeeee Mervesnck bence en kısa zamanda doktorunla görüşmelisin karaciğer enzimlerin yükselmiş olabilir bu gibi durumlar ileri seviyeye geldiğinde bebeğim kalbinin durmasına sebep olur Allah korusun
Gayeeee Mervesnck ayrıca çok kaşınıyorsan soğuk tedavi uygulamalısın buz yada üşümeyeceğin ama sıcakta olmayacak duşlar almak gibi
Mona- Mervesnck aynı durumu ablam yaşadı gebeliği boyunca gebelik kolestazı varmış 37. Haftaya kadar bebeğe zararı yok ama sizin için durum zor kremler az da olsa kaşıntıyı bastırır
Mervesnck Gayeeee aaa bunu bilmiyordum hamilelikte kasinti yasiyordum ama karnimdaydi ozaman kasinti simdi gece gunduz uyuyamiyorum kasinmaktan
Gebeysek1 Mervesnck bir ablamda benzer bir şey yaşamıştı. Sonunda gebelikte bir besine _avokado- alerjisi olduğunu anlamışlar. Belki sizinde bir alerjiniz oluşmuştur.
Mervesnck Gebeysek1 aslin hep ayni seyleri yiyorum kusma bulantidan zeytin oeynir ekmek besinim oldu ama belkide olabilir
Sila66 Mervesnck doktora gitmelisin kasıntılar onemlı benım ılaca alerjım cıktı kestim rahatladım veya farklı bısey olabılır kana bakılır
TugSozTan Mutlaka doktora gitmelisin. Kaşıntılar önemli bir konu. Her doktor muayenesine doktorum mutlaka sorar kaşıntın var mı diye
Aytensezgin Mervesnck biran önce doktorunuzla görüşüp testlerinizi yaptırın ben bir ay önce kolestaz sebebiyle erken doğum yaptım. Bebeğe zarar yok diye birşey sözkonusu değil. Ben ve bebeğim ölüyorduk az daha. Çünkü safra asitleri çok yüksek olduğunda plesentada birikiyormuş. İnşallah sizinki alerjik bir kaşıntıdır ama bu süreci çok zor geçiren biri olarak söylüyorum ihmale gelicek bişey değil
Mervesnck Aytensezgin gebeliknkolestazi denen seye baktim bende alah korumus sizi 🙁 30 haftada sinra oluyor diyor internette o yuzden emin olamadim bu kdar erken