gamzett Bat 20 nisan düzenli adet olurum, erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Olsaydı belli olurdu değil mi? Az kaldı çünkü..🥹
Didemzrk gamzett bence siz yine de adetinizin geçmesini bekleyin ben adetten 6 gün önce yaptım erken gebelik testini ve negatif çıktı. Adetim 2 gün gecikince normal kaset test yaptım ve pozitifi gördüm
yenibirannis gamzett erken gebelik testindense normal kaset test yapmanı tercih ederim bnde 3 gün kala erkn gebelik testi yaptım cikmadi norml kaset test yaptım çizgiyi gördüm darısı sana ins cnm rabbim hayrlisini nasip etsin🙏😌
BurcuArya35 gamzett erken gebelik testleri ne yazikki yanıltıcı oluyor regliniz 5-6 gün gecikince test yapin normal kaset testlerden