yenibirannis _brcu88_ çarşamba günü tam 15 olucaz ve görüşümüze gidicez iple çekiyorum 🙏🥰 uyku hali arada kasık pelvik sancı ve krampları dışında gayet güzel gidiyo he bide ara ara bulantilar
Ozge111 _brcu88_ bugün tam 15 olduk çok şükür başından beri rahat bir hamilelik geçiriyorum biraz iş yapınca bel ağrım çok fazla oluyor sadece 13 haftada göstermedi cinsiyeti salı günü randevüm var bayramdan önce öğrenmek istedim inşallah öğrenirim 😍🤗😂
mrvsrcn _brcu88_ bizde 14+2 yiz galiba 14 bitmiş 15 olmuş oluyoruz :) cumartesi doktor cinsiyeti tahmin etti kız gibi dedi tekrar 8 mayısta gideceğiz çok heyecanlıyım 🤩
_brcu88_ yenibirannis yaaa umarım doğuma kadar rahat geçer ❣️benimde öyle uyku hali ara ara. Ağrılar ve çok fena bel ağrım oluyor
Hatice-6363 yenibirannis Hareketler varmı karnınızda bende aynıyım 15 haftalık olduk ara ara karnımda damar atar gibi oluyor
_brcu88_ Hatice-6363 dün gece bende de oldu aşko öyle biseyler ilk gebeligim olduğu için çok anlayamadım ben tabi bundan sonraki zamanlarda belli olur artık
Hatice-6363 _brcu88_ Bende sol yanıma yatınca oluyor sağlıkla gelsin ler inşallah bebişler Rabbim kucağımıza almayıda nasip etsin sağlıklı inşallah 🤲👶🌸
Mk1350 Bende bugun tam 15+1 oldum cinsiyet ögrenebildiniz mi acaba benim doktorum söylemedi henuz 16. Haftada gidicem. Mide bulantısi yaşıyorum uyku oranı arttı onun dişinda iyiyiz çok şükür.
_brcu88_ Mk1350 benimkine 13+ 5 günlükken sorduğumuzda bebeğinizin cinsiyeti kız demişti 😘❣️bakalım 3 mayısı bekliycez randevumuz ozaman
Freefam Mk1350 11. Haftadan beri kiza benziyor diyorlardi 15+1 de bak dudaklari dediler 😬😬 kizim olacak insallah
Mk1350 _brcu88_ hayırli olsun benimde ilk hamileligim icime hep kız doguyor bakalım nolacak sağlıkla gelsinler 😍
Mk1350 _brcu88_ 12. Haftaya kadar devlet ozel karışık gittim . 16. Haftadan sonra özelde sabitlicem insaallah doktorumu. Haftada devletteki doktor cok erken belli degil daha demisti.
Mk1350 Hatice-6363 bebeginiz solda mı sağda mı untrosonda gördünuz mü acaba ben hep solda kafasını gördümde.
_brcu88_ Mk1350 özel devlete göre daaha erken söylüyor zaten öyle biliyorum ben …😊devlette biraz geç söylüyorlar
Hatice-6363 Mk1350 o anki heycandan doktorada birşey soramıyorum bende birşey anlamıyorum doktor herşey yolunda diyinde ben mutlu oluyorum sağdamı soldamı bilmiyorum😁
_brcu88_ Mk1350 ben bi gittiğimde sağda yatıyordu bi gittiğimde solda 😂🤣anası gibi dağınık sersem yatacak herhalde 😂
Sebnem9593 15+2 yiz bacak bel agrilari oluyor birde onceleri bulantı oluyordu kusamiyordum simdi kusmalar arttı🙄
_brcu88_ Sebnem9593 bende de çok fena bel ağrısı oluyo yaaa bu hep böyle mi devam edicek acaba doğuma kadar
_brcu88_ Hatice-6363 ay ben soruyorum heycanli oluyorum evet ama soruyorum yine de 😂doktor bana sen sadece izle ben seni bilgilendirecem diyo sağolsun ama doktorumdan çok memnunum her sorumu cevapliyor tek tek
Mk1350 Hatice-6363 bende unutuyorum soracaklarımi hep sonrasından bir de şunu sorsam bide bu diye ekleme yapıyorum 😄 sizin cinsiyetiniz belli mi