Selam12 Kızlar 40 haftama girdim bugün kan geldi bişey olur mu doktora gideyim mi su gelmesini bekleyeyim mi ?
Eliftekinkzk Bence bi git görün ama hersey normalse yatış yapma gel evinde sancini cek ılık suya gir bol bol sancin oldukça bol bol merdiven in çık acilman olsun baktın dayanamayacagin kadar çok oldu sancin o zamn git hastaneye
Zey1411 Selam12 bizde 40+3 olduk kanamam oldu daha gitmedim sancilarımın sıklasmasını bekliyorum sizin süreç nasıl ilerledi
Selam12 Zey1411 merhaba kan geldikten sonra sıcak duşa girdim hemen sonrasında oturarak çömeldim dış aldım bebek çıksın diye daha sonra sancı gelmeye başladı ardından doktora gittim ama giderken yolu uzattım bilerek yürüdüm olabildiğince