Merhaba anneler dün sabah suyumun az da olsa geldiğini hissettim. Çamaşırımı değiştirme ihtiyacı hissedecek kadar. Hastaneye gittim suyum geliyormuş az da olsa. Nst de sancı veya bebekte stres bulgusuna rastlanmadı. Sancı başlarsa doğuma alınmak zorundayım. Özel poliklinik doktorum, dün hastanede denk geldiğim doktor ve hemşireler bu şekilde normal zamanında doğurduğumuz bebekler de olduğunu söylediler. Bu şekilde suyu gelip 37 ve üstü haftada doğum yapan veya yapacak olan annelerimiz var mı?